Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- We're not arrogant, we just think we're the best band in the world ~ Noel Gallagher
- Asking for a friend: does anyone know who played the main role in Forrest Gump? T hanks in advance
- betonrot is een zwak excuus om geen fuif te houden op je dakterras, Gerard!
- Wit-Rusland speelt in het rood, de Rode Duivels in het wit.
- wat heb ik NU weer in m´n tekstballon staan... pffff!
- sinterkloaze
- Ignoring simple concepts most take for granted is the one thing flat earthers are very proficient at
- JA!! WADDIST!?!?
- I challenge every christian to stand at the edge of a cliff, pray for safe passage across to the other side and take the leap of enlightenmen
- Het is open trappen indeuren
- In het Roze Orkest speelt de homo de hobo en een faggot de fagot
- Wat heeft Teletet een lelijke layout gekregen zeg
- Everyone is welcome and needed here!
- Wedstrijd in vierde provinciale overschaduwt door racistische uitspraak. OverschaduwT, HBVL? Serieus???
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
