Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- I personally donated $2,500 to the Red Cross yesterday Normally I don´ t like to tell how much I donated and to whom, but I felt sometimes it´ s good to share info in the hopes that others will feel inspired to donate whatever they can ~ Moby
- Het leven is als een kerstboom, er is altijd wel iemand die de ballen breekt
- Drie aanstekers en een papfles op het plein, dat kan alleen bij STVV zo zijn
- Ik ken karate, kung fu en nog 40 andere gevaarlijke woorden.
- Why are smart people always ugly and the are the handsome ones retarded?
- in het land der blinden weten ze niet wat donker is
- Je kan je tennisracket ook in je bed leggen om de angst ervan te overwinnen, maar zeg nu zelf, wie heeft er nu angst van tennisrackets?
- Ontstoken tandvlees is bijna net zo erg als mijn ex-vriendin
- ik geef je wel een geldstuk meneertje appelboom
- Elke avond begint hij op onophoudelijk te fluiten op een fluitje en dan begint hij aan een scheldtirade voor de hele buurt. Dit kan zo niet verder
- ...en dat los je dan maar op door ervoor te zorgen dat je broer spam in zijn brievenbus krijgt of hoe moet ik het zien!?
- Raar dat NL'ers "hoi" zeggen bij een afscheid. Zeggen ze ook "tot ziens" als ze ergens binnenkomen?
- Broekhoestsiroop
- een kwoot met een X is een kwoot van niks
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
