Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- Ze hebben mij gekozen omwille van mijn acteertalent en niet omdat ik toevallig een lief snoetje heb ~ Koen WautersTijdens een interview over de film "Intensive Care"...
- durex failliet,het personeel overweegt een prikaktie.
- To create a universe you must taste the forbidden fruit
- Je hebt twee keuzes in het leven: wacht tot je klaar bent, of ga uit je comfortzone en probeer iets nieuws.
- Ik HAAT nachtschijten
- Geen Vlaamse band vertegenwoordigt de Belgische driekleur zo overtuigend als K3: zwart geel ros
- Er zijn dingen die ik zou moeten weten en die ik niet weet. Daartegenover staat dan weer dat ik dingen weet die ik niet zou mogen weten.
- Klopt, volgens mijn therapeut ben ik passief en moet ik mezelf accepteren zoals ik ben
- Voor ieder wat wils, van donderdan tot en met zondag
- Staat het je niet aan? Dan staat het je maar uit!
- Ja dat is HONGER NAAR LIEFDE!
- Bailly zou in beeld zijn. Die heeft wel al meer dan een jaar kreeg club meer.
- We gaat de zeehond uitlaten ? Neptunus ?
- Het is perfect mogelijk om een rijk leven te leiden zónder veel te werken.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
