Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Waar zijn die handen!? ~ Regi Penxten
- de podoloog speelt met mijn voeten
- toch nog altijd beter drinken om te vergeten, dan vergeten om te drinken
- Ha beste muzikanten! Ik ben op ziek naar een banjo.
- Daarom ben ik coorstabder voor een rijvaardigheidsprief vanaf 50+...
- Vossen: 'Ik zacht met te veel dingen in mijn hoofd'
- Easy / Normal / Hard / Very Hard / Chuck Norris / Roel Tijskens
- Te lelijk voor het strand en te dom voor het museum. Blijf dan lekker thuis...
- Wolknienke. 't Is beginnen onweren (25 mei '09 17.00)
- Ik ga enkele dingen veranderen in mijn leven. Als je niks van mij hoort ben jij één van die dingen
- Deze website groeit en groeit... De aanvoerder blijft er stoïcijns kalm bij.
- gestrondheid!
- Mijn 2 doelen van vandaag waren uit bed komen en koffie drinken. Tot zover heb ik een succesvolle dag.
- Méér emoticons asjeblieft! MEER EMOTICONS!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
