Voeg een videoweetje toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I ever get to go to the moon, I'll probably just stand on the moon and go´ Hmmm, yeah. fair enough. gotta go home now ~ Noel Gallagher
- Ik heb spijt, van mijn donzig nektapijt. Dat hangt daar achter aan mijn kop, en het lijkt echt nergens op. Nog laten groeien heeft geen zin, dus morgen gaat de schaar er in
- Sorry dat ik jouw mopje van "rammadam" niet grappig vind. Het is RA MA DANNN, met een n. Niet met een m.
- zolang mensen denken dat dieren niet denken, zullen denken denken denk eens na
- als een boom zijn bladeren laat vallen is het weldra winter
- al klinkt de spreuk nog zo raar, als het rijmt is het waar
- kus dan toch eens mijn kl0ten eh dadsohah
- het bier bij de buren is altijd koeler
- WE DO WHAT WE WAИT
- ik zeg dat dus wel dan en dat is wel zo fijn voor die gene ook dan dat ie het zelf ook ff weet....maar meestal moeten ze zoiets via via horen dat ze zo uit hun treiter meurde
- Je zou beter je ogen eens opendoen en die FUCKING luie kantjeslopers eens aan 't werk zetten, dan zal je wel zien wie de ervaring/recht van spreken heeft
- Dat is net zoals het "vergelijken", je stelt hiermee dingen gelijk zonder dat je de tekortkomingen van de mindere toevoegt. Ja, tovenarij als het ware
- Eigenlijk staat de brilstand altijd op het bord, zolang een van de twee partijen de 0 houdt. In het geval van een 0-0 gaat dit om een bril op je hoofd in het andere geval om een wc bril stand. (dixit Peacestorm)
- De kwestie is dat ik me meer en meer aangetrokken voel tot Véronique De Kock
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
