Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- This one's for the people who can't read ~ Liam Gallagher
- wie niet waagt spaart geld uit
- Geen belgen bij de slachtoffers? Oh, dan is er in feite niks aan de hand. Is er een probleem ergens? Het is zacht weer voor de tijd van het jaar, er is voetbal en we hebben veel te eten; Slaapwel liev
- Iederéén heeft het over wat Ronaldo hier doet in Portugal-Frankrijk! Iedereen behalve IK dan...
- hoe "ik heb nog geen bier gedronken vandaag" ?? Schaam je je niet?
- beter een half ei dan een houten kop
- Buschauffeur De Lijn (die) verrast door Genk Loopt: verkeer zit vast
- Er zijn twee soorten mensen in de wereld; zij die informatie kunnen vergaren uit onvolledige gegevens,
- Defensief loop het de laatste tijd goed, maar voorin mogen we wat scherper zijn
- De dunne, verwarrende lijnen tussen heimwee en jaloezie zijn soms moeilijk in te schatten als observerend waarnemer
- www.lan-Vision.be Garnett to the Celtics!! Diving is cool!!!!!
- American Cantstand
- *** Topic is ´Gelieve bij het binnenkomen een ´korte´ duimactie & vijf ´schietgebedjes´ (één Onze Vaderke en vier Weesgegroetjes) te doen, voor diegene die examens maken !! Good luck :)
- En als ik ´m zó gebruik...? Vind je dat dan lekker? Hm?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
