Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- This one's for the people who can't read ~ Liam Gallagher
- Toen Vormer die handsbal vorig seizoen maakte namen ze de telefoon ook al niet op. Wat een zielige hoop supporters man. Liggen ze dagen lang te janken omdat ze in Genk verloren hebben. Ze hebben verdomme geen bal geraakt!!!!!
- sinterkloaze
- Ons habiel en uitgeslapen topteam buigt zich kortelings over jouw inzending en wie weet staat jouw toevoeging binnenkort op deze top-site!!
- Mor hou toch op enzo weet ge
- een de One en KEER to buidelzak always two
- er is nu een bal in mijn kooi geïnstalleerd cerebraal
- liever een zuster als hoer dan een flik als broer
- Als een speler van de tegenpartij gekwetst is, ga je daar als speler zelf best niet bij staan wijzen, zingend "laat maar liggen hij is dooood, hij is dooood, hij is dooo hooo hooood!"
- Nog iemand flut beeld met Orange of Telenet...wrf
- PHAB PHADAAAAAA! JADDADA DAAAAA JADDADA DAAAAAAA!!! RJOEDIEDOEDIEDOEOEOEOE JABBABABABAM PAAA PADDIEJAAAAAAHH!! RA PA PA PA PAAW!
- Ik vind trouwens je coupe soleil erg goed staan bij je (overigens perfect getrimde) grote snor.
- Taal- of schrijffout opgemerkt? Kopieer en plak deze als kwootje op deze site!
- Dat kan ook overdag!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
