Voeg een uitgave toe
- Geej se lèllike voel hod!
- What the fuck do you think you´ re doing? ~ Madonna
- Ik HAAT nachtschijten
- what's the difference between God and Bono? ... God doesn't think he's Bono
- Wa deprimerend Kakwerk heb ik toch
- St. Proton
- beter laat dan te laat
- De voetballer replikeerde: Goh... Alhoewel we in de hoek zitten waar de klappen vallen vind ik dat we überhaupt goed bezig zijn. We gaan er elke weer voor, geven er telkens weer een lap op en ik pik ook regelmatig mijn goaltje mee. Iedere match is een uitdaging, elke week opnieuw! Ik heb zoiets van: "Misschien moeten we onszelf op de één of andere manier eens opnieuw uitvinden?" Of we komen voor een voldongen feit te staan, met alle gevolgen vandien! Weet je wat het is...? Naar volgend seizoen toe moeten we de knop omdraaien
- Klopt, volgens mijn therapeut ben ik passief en moet ik mezelf accepteren zoals ik ben
- Een spoorloze onderbroek is ofwel splinternieuw en nog niet gedragen, ofwel onvindbaar
- Winden laten bij mensen thuis, tien tips
- er ligt een plasje kots op de stoep dat de vorm heeft van Frankrijk
- kalender: beschrijving van een persoon die meer, of op een sneller tempo haar verliest dan een ander kalend persoon.
- al is de trog nog zo vol, het varken gooit het om
- one hundred and plenty-five
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Doe mee!

Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...

Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 26/2026. Muziek van 1950 tot nu!1
2
3
6
9
10
11
12
WAYNE WADE - Lady 30
13
MC5 - Kick Out The Jams 9
15
CLANNAD - Harry‘s Game 25
16
ABC - All Of My Heart 13
18
22
JOHNNY CASH - Ring Of Fire 22
23
24
27
FUMIYA TANAKA - Phase 26
29
BOBBY GOLDSBORO - Honey 10


Rechts

