Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- There is no dark side of the moon really Matter of fact it´ s all dark ~ Pink Floyd
- 'cos I ain't no Hollerbach girl
- rsca34sportingboy: Er is geen sprake van buitenspel want het VAR-busje was vertrokken vanop de eigen helft van het land
- Om de één of andere reden heb ik zoiets van: "Goh, in principe moeten we dit kortsluiten, vooral naar Gerard toe... Toch?!"
- Stefan van kwaekelberghe heeft gereageerd op zijn eigen anus
- Klucht Brugge - Kortrijk 2-0. Maar ja, Kortrijk had een penalty moeten krijgen en de 2-0 werd gemaakt vanuit buitenspel. Gemakkelijk winnen dan he
- Gisteren soep gemaakt met alfabet vermicelli, vanmorgen op de wc kwam er een persbericht binnen!!
- Het trilt en het zingt, Rex Dildo
- Marc Overmars: Ik heb altijd al een zwak hart voor Barcelona gehad.
- in mijn legodoos lagen restanten van een nasaal slagveld
- Ik stond mijn zitje in de bus af aan een oud vrouwtje. 's Avonds moest ik bij de baas komen en werd ik ontslagen als buschauffeur
- poe poe poe poe pan... lekker fris
- miljaar alles zit vast dus nie fietsen vandaag
- De vos zegt dat de druiven zuur zijn omdat ze te hoog hangen
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
