Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I was only 21 I was just trying to take everyday subjects and write about things other people weren´t writing about - working-class life and culture ~ Paul Weller
- De sekswerkers mogen weer aan de slag na de corona-toestanden. Wel best voorlopig nog in de ellebogen klaarkomen.
- Waar gaan we het vandaag eens over hebben? Aambeien? Braaksel?
- In een zee van puur javel zijn de vissen bleek van vel
- En, hoe is het? Nog altijd depressief? Ah, mooi. Dan is er toch één ding dat je volhoudt ;)
- Tien jaar geleden werd Anne ontslaan bij 'Familie' en de reden is tot op de dag van vandaag nog niet duidelijk. Euh... ONTSLAAN!?!?
- 2 gele bananen zijn geen citroenen, snapje?
- Felicia Snelvijs, moeder van vier, kan tot op de centimeter nauwkeurig bepalen waar ze precies jeuk heeft. ON-VOOR-STEL-BAAR!!
- mensen die nooit wat geven, daar krijg ik het van
- Mario èt ne Mexicano!
- een ding is zeker , een olifant schijt meer dan een apotheker.
- hij moet in ieder geval niet mijn zijn tengels aan mijn jurken en zeker niet aan mijn lijf komen.... bah!
- De voetballer replikeerde: Goh... Alhoewel we in de hoek zitten waar de klappen vallen vind ik dat we überhaupt goed bezig zijn. We gaan er elke weer voor, geven er telkens weer een lap op en ik pik ook regelmatig mijn goaltje mee. Iedere match is een uitdaging, elke week opnieuw! Ik heb zoiets van: "Misschien moeten we onszelf op de één of andere manier eens opnieuw uitvinden?" Of we komen voor een voldongen feit te staan, met alle gevolgen vandien! Weet je wat het is...? Naar volgend seizoen toe moeten we de knop omdraaien
- Robèt Van Bakoven
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
