Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Ze hebben mij gekozen omwille van mijn acteertalent en niet omdat ik toevallig een lief snoetje heb ~ Koen WautersTijdens een interview over de film "Intensive Care"...
- Stef456 ik heb ook een afkeer richting de smette, maar als ge dat dan toont, doe het dan wel goed
- Nieuw tactiek , de andere ploeg maak speler op . Om hem onmogelijk te maken bij zijn Club. En dan ga ploeg hem opgestoken heeft , lopen met speler zonder extra moeten bij betaald worden moest speler nog goed verstandhouding zijn bij zijn Club
- naar het schijnt dragen heroïneboertjes open sleffers
- Waddis Eddychouke? Kak op die albaster?
- is dit normaal gedrag voor een minister van justitie? Ik vraag het voor en clown die denkt dat da dus volstrekt normaal is.
- Op de wegen in nederland ben ik strepenblind. ... Dat weet ik, maar ik ben ook strepenblind tegenwoordig. Er is toch geen pliesie.
- ... Je komt mekaar tégen!
- De ontreveden klant sleurde het restaurant voor het gerecht.
- De verkpop van dit goedkope ingrediënt zit door de crisis in de lift.
- Moet er nog iemand een komkommer hebben?
- kerst in december geeft mist in november
- een appeltje voor de vorst
- Eigenlijk staat de brilstand altijd op het bord, zolang een van de twee partijen de 0 houdt. In het geval van een 0-0 gaat dit om een bril op je hoofd in het andere geval om een wc bril stand. (dixit Peacestorm)
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
