Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I was only 21 I was just trying to take everyday subjects and write about things other people weren´t writing about - working-class life and culture ~ Paul Weller
- de meeste wind waait weg
- Bєv єstíg uw A drєs vσσr uw Vє rzσnd єn Bє stєll íng
- Heej Theo ben jij een zuiplap ofzo? Heej ja heej ja hooow!
- Tja Bart, dat is dus alwéér een desastreuze FAIL die je op je actief hebt, op je conto, ... Misschien moet je gewoon weer wat bandwerk gaan doen! Slaapwel he!
- Edgardas Jankauskanskankas
- ... en daarmee zakt de kous af!!
- impact au répaire rouge
- سقط جنین را می توان در خان
- Restoring connections... NET 3680 : Error restoring connection from R: to \\BMWINPC\MACHINE. Do you want to continue connecting R: to \\BMWINPC\MACHINE (Y/N) [Y]
- Ik kreeg een burnout in Turnhout
- Het enige waarmee je moet stoppen als je een bepaalde leeftijd bereikt hebt, is denken dat je ergens mee moet stoppen als je een bepaalde leeftijd bereikt hebt.
- Of huurs dig neet tegooi ?
- Teuma schildert de bal perfect op het hoofd van Teuma voor de 1-0
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.