Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I think I am a child. Everything blows my mind. ~ Marc Bolan
- ik heb geen last van muggen, te veel alcohol in men bloed denk ik
- Welke 3 bananen passen bij jouw gezicht?
- We as human peoples have to do something at the upheating of the universe
- Leekens, het enige positieve wat gij voor de duivels hebt gedaan, is vertrokken om er bij brugge ne puinhoop van te maken. En ik zal u daar eeuwig dankbaar voor blijven. dikke prutser
- Wolkonijn Jansens
- Is vandaag wafdag? Heh? Is vandaag wafdag :)
- Volgens de regering krijgen we allemaal Covid-19! Dat stelt me gerust, we hebben nog nooit gekregen wat de regering ons belooft!
- mijn onderbroeken hangen nog tot 15 maart te kijk in de beursschouwburg
- Aĺlez we mogen nu met 10 buiten in de kou gaan zitten zonder toiletbezoek en als we dood gaan.mogen er 50 man.komen.
- Why can´t colostomy bags be wireless? It´s 2007 dammit!
- Het leven is soms net wel een tunnel, soms zie je even het licht niet meer. Maar als je blijft doorlopen, kom je er vanzelf weer en zie je terug het mooie om je heen .
- It's roundout belaughable!!
- We zijn het, op z'n biologisch uitgedrukt, strontzat aan het worden.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.