Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- Watching in Jan 2020 and still feeling bad for Japan. Belgium won the match but Japan won hearts and respects
- het is bijzonder ontmoedigend wanneer je partner iemand ander´s naam roept tijdens het toppunt van het orgasme
- Een bult op je biebel, de ganse dag gekriebel.
- Vossen: 'Ik zacht met te veel dingen in mijn hoofd'
- ZildeBilde what spelling errosr
- als het kalf verdronken is zal het nooit een koe worden
- Fuck-Me-Botjes zijn eigenlijk gewoon smurfenmutsen maar dan aan je voeten!
- Wees maar zeker dat Club z’n uiterste best zal doen om De Ketelaere zondag te laten blijten
- Bel en wim!
- Na zo'n avondje modeshow ben je kapót, het is hard werken hoor! OOIT EEN KOOLMIJN VAN DE BINNENKANT GEZIEN, LUIE HAUTAINE TRUT!?
- wij zijn toch goei maten geworden wij he!
- Claire on going commando: "It´ s not quite the same when you don´ t have a penis I suppose"
- Let me with rest!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.