Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We're not arrogant, we just think we're the best band in the world ~ Noel Gallagher
- Spreek jij ook gays? "Ja hoojjj! Wij ghaan shometheen even naar een thuincenthrum..."
- wie in sprookjes gelooft moet maar in de efteling gaan wonen
- In this picture, you can see me standing on a frog
- MAURICE Cent-Six (sossies)
- Zijn familie verhuisde van Middlesbrough naar Antwerpen en zijn moeder was Chinees in België toen hij drie jaar oud was
- Het lijkt me bijzonder vervelend als je uitslag krijgt van de allergiedokter
- Papa ik heb barstende zweetpijn... Wat is dat jongen? Ik heb het heel heet....
- Waar kan je betalen met ecocheuqes betalen
- ik pak alles waar ´n gat in zit, tot bowlingballen toe
- The smell of this paint sikkens me!
- Ik heb niks met drank, mijn hond is een teef, ik verspreid een stank en mijn mond staat scheef.
- Weg is weg en op is op!
- Behoefd niet a l tyijd een scht iijffout te zijn.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.