Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We thought that if we lasted for two to three years that would be fantastic ~ Ringo Starr
- doe je je neuklaarzen aan schat? ponjo
- En, hoe is het? Nog altijd depressief? Ah, mooi. Dan is er toch één ding dat je volhoudt ;)
- Gij lomp koe!
- en als ik dan niet weet wat zeggen, laat ik een boer en doe ik alsof ik moet kotsen
- Slecht bedrijfsbeleid is als rotte vis: begint eerst aan de kop te rotten, de rest volgt.
- Sometimes I pretend to be normal. But it gets boring. So I go back to being.
- Het is de kwaliteit van de verf niet de grootte van de kwast, EN het is de kunst van het kietelen niet van het stampen
- Nihil Valuta Absentsis : afwezigheid heeft geen waarde.
- Richard Schaaflip, voltijds formatteur van 3,5" diskettes, is ervan overtuigd dat hij gehakt is
- det maakt neet oet...oppen droege goeie, kappen en sjnorken
- "Laten we hopen, bidden en smeken dat de volgende federale regering de moed vindt" - Vind je 't goed als ik het houd bij "hopen"? Dankjewel!
- Waarom het meisje in de wasmachine kroop, is niet bekend.
- vieze dokter
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.