Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Anarchy is the only slight glimmer of hope ~ Mick Jagger
- Als Filip Joos al zegt dat niet elke standard supporter hersens heeft zal het wel kloppen
- Ik heb spijt, van mijn donzig nektapijt. Dat hangt daar achter aan mijn kop, en het lijkt echt nergens op. Nog laten groeien heeft geen zin, dus morgen gaat de schaar er in
- Comment enlever une pomme j'ai toujours pourri dans envie un panier d'aimer?
- 'k ga vandenacht gans mijn broer volschijten eh :-/
- hoge bomen geven veel hout
- vechten tegen de bierkraan
- wie een kuil graaft met zijn tanden, krijgt geen vieze handen
- 'n, die is nog ziek
- ik ruik mezelf! ik leef onderzee! ik leef onderzee!
- En maar bloemen schikken...
- Taal- of schrijffout opgemerkt? Wij ook!
- As ‘cool’ as it is to imagine that the ants have some level of sentience that will allow for altruistic behavior, it’s just not possible.
- Roel, stop met die flauwe mopjes, we zijn niet in de stemming
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.