Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I think I am a child. Everything blows my mind. ~ Marc Bolan
- Mijn gsm is plat. Gelukkig is de batterij opgeladen!
- Er zijn mensen die altijd zagen. Die met chronisch ongenoegen en frustratie zitten. Die zagen en klagen over alles, over wat er mis gaat in ons land, zeker nu tijdens de coronacrisis. Hun standaardvorm van communiceren is klagen.
- een jehova houdt zelfs zijn voet tussen de deksel van de kist
- vuile matrozenbeffer
- als het regent in maart is het weer weer wat opgeklaard
- nektapijt, nektapijt, ik moet dringend naar de kapper maar ik heb geen tijd
- 가상화폐 가격이 월간 기준으로 60년 만에 최ᇦ
- Eindelijk een seizoen met een constant spelpeil bij Standard, namelijk elke week ongelooflijk troosteloos, beschamend slecht
- Als je snel wil gaan, ga dan alleen!! Als je ver wil geraken, ga dan samen!!
- Fuck-Me-Botjes zijn eigenlijk gewoon smurfenmutsen maar dan aan je voeten!
- mimount moumouni montini
- Toch echt erg dat az vitas en Feyenoord niet eens playoff spelen zakken steeds dieper in de voetbalstront
- De mode in de jaren tachtig was 'eeties' niet verantwoord. Hahaha, 'EETIES', snap je'm? EETIES, EIGHTIES! Ja, als je 'm moet uitleggen is het niet meer grappig nee
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.