Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I've only got one thing to say: "Sausages" ~ Liam GallagherWhen accepting a Brit Award in 1996 ...
- Ik kan in 't Frans tot 10 tellen! Wan toe trie for faaif siks sevven eit naain
- Ja! Dan gaan we samen fijn romantisch naar een strand, we maken een kampvuur, jij vraagt me ten huwelijk en ik lach u gewoon uit!
- you look like an ezel volgens elvis
- de merels hebben alsnog een ei gelegd
- Is 1 cm rekking genoeg om gewoon lekker te batsen?
- ik vind 2x per dag gaan kakken ruimschoots voldoende, maar de natuur beslist daar meestal anders over... tja!
- Drie moanden sit ik nu op boddiebulding, in Purremerend?
- Sorry voor de ironie, maar wat 'n GEKLÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁGGGGG toch weer op facebook!!!
- driemaal werf voor Branko Strupar!
- Mijn gsm is plat. Gelukkig is de batterij opgeladen!
- Wat vindt Limburg van staatsiegeld op blique en plastique?
- durex failliet,het personeel overweegt een prikaktie.
- Er gaat voortaan een lachband onder de verslagen van de bekermatchen van Standard gemonteerd worden. Een microfoon in het vak van de tegensupporters zou eigenlijk al volstaan!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.