Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- (Annoyed) Nothing! ~ Mc Turbo BWhen asked what happened in that bar he went to, where gay men had squeezed his butt...
- 'Thuis' is gewoon een zielig alternatief voor zielige mensen die eerlijk gezegd naar 'Familie' willen kijken, maar die zichzelf gedwongen hebben om VTM te boycotten. Terwijl het allebei BROL is
- Dendoncker was beter naar wolvertem gegaan ipv wolverhamton
- je bent nooit compleet nutteloos, je kan altijd nog dienen als slecht voorbeeld
- Dit is de website voor voetballers van wie de geaardheid (al dan niet terecht) in twijfel wordt getrokken
- Yes Wintertijd. De klok in mijn auto staat weer correct!
- Greet laat een donderscheet!
- We accepteren véél, maar niet alles.
- Mensen die koffie in capsules kopen, betalen ± € 80 per kilo. Niet vreemd dus dat er niet hier, maar BUITEN de atmosfeer naar intelligent leven gezocht wordt.
- HTML WERKT NIET ZEG IK!
- ziek zijn is slecht voor de gezondheid
- Oh bloody hell!
- Onnuëzele patriark!!
- Muggengeheugen: De Mechelarenaars zijn vooral ook luid
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.