Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I got nasty habits; I take tea at three ~ Mick Jagger
- Dàt zullen we nog wel eens zien!
- Dit is de site voor vadsige, zweterige en puffende vrachtwagenchauffeurs
- waarom moet er altijd eentje zijn die vóór de rest op de grond gaat liggen bij groepsfoto's?
- wees voorzichtig tijdens het staaken , een accidend is rap gebeurdt , we wille het nieuws niet nog halen met een gewondde
- Ik word ongemakkelijk als ik bepaalde mensen van dichtbij zie
- Dit artikel is exclusief voor abonnees, niet-abonnees, toevallige bezoekers, bewuste bezoekers en iedereen die niet vernoemd wordt.
- Er zijn twee woorden die vele deuren kunnen openen: "Duwen" en "Trekken"
- zou Gipetto ook Pinokkio z´n piemelke vernist hebben?
- De eclairs gaan weer als zoete broodjes over de toonbank!
- oost west ik doe niks en mijn moederke de rest
- RSCA - KVM: Thoelen krijgt rode kaart. Wie gaan ze nu in Thoel zetten?
- Vraag: Er staan langs de weg wel eens bordjes met 'Zachte berm' Waarom staan er nooit bordjes met 'Harde berm'? Die krijgen ze daar niet in de grond.
- Look Out For The Walrus!!!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.