Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I Suppose Ultimately I´m Interested In Music I´m A Musician I´m Not A Gunslinger That´s The Difference Between What I Do And What A Lot Of Guitar Heroes Do ~ The Edge
- wie in sprookjes gelooft moet maar in de efteling gaan wonen
- ok kind, als je wil dat ik je ruw behandel, hier is het treinspoor
- Let's face it! Er worden veel te veel Engelse termen gebruikt!
- Wat ik hiermee uitmaak is wat je niet gebruikt in de loop der tijd kwijtgespeeld. Oei tijd dus om
- Sorry voor de ironie, maar wat 'n GEKLÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁGGGGG toch weer op facebook!!!
- Tien jaar geleden werd Anne ontslaan bij 'Familie' en de reden is tot op de dag van vandaag nog niet duidelijk. Euh... ONTSLAAN!?!?
- knip knop knee
- Gôh wa is deeeeeeeeees, mijn maag is echt zo'n okkernootje OFSOOO
- is de put leeg had het kalf dorst
- Is er ook maar IEMAND die mij een plausibele uitleg kan geven waarom die Jan 'Ik-neem-de-talkshow-even-over' Mulder overal bij betrokken wordt???
- Deze mensen mogen samenkomen en naar een plantaardige toekomst.
- Le cycliste avec le cyste
- U breedbeeldt zich maar wat in!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.