Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I think I am a child. Everything blows my mind. ~ Marc Bolan
- Hoesten in een hoes
- De koe lacht op de grond
- de ark is gebouwd door amateurs, de titanic door professionals
- valt er sneeuw in mei, is kerstmis voorbij
- Voor mij persoonlijk was het wel één van de betere jaren... Qua... jaar...
- Wat vindt Limburg van staatsiegeld op blique en plastique?
- Als je van water houdt, dan hou je al van 72% van mij!
- Ontstink jezel
- Congratulations and underneath that Tucker!
- LADOSTA NDUBNDA OFLERTS!!
- KURT!! We moeten weer helemaal vanaf knul beginnen
- ich wis nie da ich al gezeed haa da ich nie wis da ge gezee haa da ich al gezee haa da ich nie wis da ge al ant vloere waa?
- Club Brugge doet me geeuwen. Zo fel dat mijn kaken ervan pijn doen
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
