Brieven aan Brigitte
ingestuurd door E. van Lafberg, Zierikzee
Vraag: Mijn bank blijft intimiditeren
Mijn bank heeft mij onterecht beschuldigt en veroordeelt zonder rechtspraak of aangifte van bedreiging.Al mijn rekeningen zouden gestopt worden. Het verzoek dit niet te doen werd natuurlijk genegeerd net als alle andere communicatie.
Ik moest mijn rekeningen leeghalen en heb dit gedaan.
Nu heeft de bank bij mijn rekening niks ondernomen ondanks dat er al maanden niks meer op deze rekening staat.
Ook heeft de bank een nota in rekening gebracht en dat is waar mijn klacht over gaat. Als de bank aankondigd mijn rekeningen te stoppen dan moeten ze geen half werk doen en dan nog eens kosten rekenen.
Graag hoor ik een verklaring voor dit achterlijke gedrag.
Ik ben het helemaal zat geintimideert te worden door deze bank.
Ten eerste eis ik alsnog bewijs van het feit dat ik een medewerker heb bedrogen.
Ten tweede ga ik geen notities meer betalen over producten die schriftelijk door hun zijn opgezegd.
Ten derde verwacht ik excuus aangezien ik verontschuldig ben en er dus geen bewijs is.
Ten vierde eis ik compensatie. Deze compensatie van een bloemetje naast, of een zuipkaart IN het Excuus, mijn stamcafé.
Ten vijfde wil ik dat ze deze fout rechtopzetten.
Boze groetjes,
E. van Lafberg, Zierikzee
Brigitte antwoordt:
Hallo E.
We hebben een tijd gewacht met ons antwoord omdat we telkens koppijn kregen van jouw schrijfstijl. Wat 'n taalfouten zeg!
Maar, wij zijn een ombudsdienst en we willen iedereen helpen.
Wat je eerste eis betreft: je vraagt bewijs, je spreekt de beschuldigingen niet tegen. Hierbij laat je doorschemeren dat je inderdaad een medewerker hebt bedrogen.
Tweede eis: "hun" kan geen lijdend voorwerp zijn. Het zijn producten die door HEN zijn opgezegd.
Derde eis: zelfs na 10 maal gelezen te hebben snappen we deze niet.
Vierde eis: meen je dat nu?
De vijfde eis vat gewoon de eerste drie samen.
Wij eisen:
1. Duidelijk geformuleerde brieven.
2. Dat mensen die onze dienst gebruiken, klaarheid scheppen.
3. Dat men eindelijk eens op spelling, zinsbouw, interpunctie en woordenschat let.
4. Correct taalgebruik.
5. De vier bovenstaande eisen.
Diepe zucht,
Brigitte.
| 3418× gelezen
We hebben een tijd gewacht met ons antwoord omdat we telkens koppijn kregen van jouw schrijfstijl. Wat 'n taalfouten zeg!
Maar, wij zijn een ombudsdienst en we willen iedereen helpen.
Wat je eerste eis betreft: je vraagt bewijs, je spreekt de beschuldigingen niet tegen. Hierbij laat je doorschemeren dat je inderdaad een medewerker hebt bedrogen.
Tweede eis: "hun" kan geen lijdend voorwerp zijn. Het zijn producten die door HEN zijn opgezegd.
Derde eis: zelfs na 10 maal gelezen te hebben snappen we deze niet.
Vierde eis: meen je dat nu?
De vijfde eis vat gewoon de eerste drie samen.
Wij eisen:
1. Duidelijk geformuleerde brieven.
2. Dat mensen die onze dienst gebruiken, klaarheid scheppen.
3. Dat men eindelijk eens op spelling, zinsbouw, interpunctie en woordenschat let.
4. Correct taalgebruik.
5. De vier bovenstaande eisen.
Diepe zucht,
Brigitte.
| 3418× gelezen
Je wil een andere brief lezen? Dat kan!
☆ Probleem: Mijn vriendin vergat mijn verjaardag terwijl ze... - Ingestuurd door Wim
☆ Vraag: Hoe dikwijls moet je "het" als goed koppel doen? - Ingestuurd door Hila Manten
☆ 11-11 op mijn modem - Ingestuurd door De Meirt
☆ Anders: Moeders en dochters verlenen seksuele diensten... - Ingestuurd door Patricia Woet
☆ Zo dan, zin in een avontuurtje - Ingestuurd door Arlette
☆ Waarschuwing: Web: Probleem met uw abonnement - Ingestuurd door Visit The Help Center
☆ Probleem: Ben ik nu zijn vrouw of zijn moeder!? - Ingestuurd door Jeanne M.
☆ Anders: Payment Update ! - Ingestuurd door Yours In Service,
☆ Vraag: Ben ik een gefaalde baas? - Ingestuurd door Lambert Lee
☆ Probleem: Mijn man wil weg maar wil niet vertrekken - Ingestuurd door Kuppie Tee
☆ Klacht: GASTA: zeer hoge stook onkosten, klopt die meter wel? - Ingestuurd door Ferry Snolter
☆ Anders: Bekijken... - Ingestuurd door Juan Evans
☆ Probleem: Heb ik een konijn doodgereden? - Ingestuurd door Jimmy Klif
☆ Probleem: Hoe word ik meer geliefd? - Ingestuurd door Geert Speert
☆ Vraag: Sorry voor deze benadering - Ingestuurd door Jossianne Paard
Rechts