Brieven aan Brigitte
ingestuurd door E. van Lafberg, Zierikzee
Vraag: Mijn bank blijft intimiditeren
Mijn bank heeft mij onterecht beschuldigt en veroordeelt zonder rechtspraak of aangifte van bedreiging.Al mijn rekeningen zouden gestopt worden. Het verzoek dit niet te doen werd natuurlijk genegeerd net als alle andere communicatie.
Ik moest mijn rekeningen leeghalen en heb dit gedaan.
Nu heeft de bank bij mijn rekening niks ondernomen ondanks dat er al maanden niks meer op deze rekening staat.
Ook heeft de bank een nota in rekening gebracht en dat is waar mijn klacht over gaat. Als de bank aankondigd mijn rekeningen te stoppen dan moeten ze geen half werk doen en dan nog eens kosten rekenen.
Graag hoor ik een verklaring voor dit achterlijke gedrag.
Ik ben het helemaal zat geintimideert te worden door deze bank.
Ten eerste eis ik alsnog bewijs van het feit dat ik een medewerker heb bedrogen.
Ten tweede ga ik geen notities meer betalen over producten die schriftelijk door hun zijn opgezegd.
Ten derde verwacht ik excuus aangezien ik verontschuldig ben en er dus geen bewijs is.
Ten vierde eis ik compensatie. Deze compensatie van een bloemetje naast, of een zuipkaart IN het Excuus, mijn stamcafé.
Ten vijfde wil ik dat ze deze fout rechtopzetten.
Boze groetjes,
E. van Lafberg, Zierikzee
Brigitte antwoordt:


Hallo E.
We hebben een tijd gewacht met ons antwoord omdat we telkens koppijn kregen van jouw schrijfstijl. Wat 'n taalfouten zeg!
Maar, wij zijn een ombudsdienst en we willen iedereen helpen.
Wat je eerste eis betreft: je vraagt bewijs, je spreekt de beschuldigingen niet tegen. Hierbij laat je doorschemeren dat je inderdaad een medewerker hebt bedrogen.
Tweede eis: "hun" kan geen lijdend voorwerp zijn. Het zijn producten die door HEN zijn opgezegd.
Derde eis: zelfs na 10 maal gelezen te hebben snappen we deze niet.
Vierde eis: meen je dat nu?
De vijfde eis vat gewoon de eerste drie samen.
Wij eisen:
1. Duidelijk geformuleerde brieven.
2. Dat mensen die onze dienst gebruiken, klaarheid scheppen.
3. Dat men eindelijk eens op spelling, zinsbouw, interpunctie en woordenschat let.
4. Correct taalgebruik.
5. De vier bovenstaande eisen.
Diepe zucht,
Brigitte.
| 2438× gelezen
We hebben een tijd gewacht met ons antwoord omdat we telkens koppijn kregen van jouw schrijfstijl. Wat 'n taalfouten zeg!
Maar, wij zijn een ombudsdienst en we willen iedereen helpen.
Wat je eerste eis betreft: je vraagt bewijs, je spreekt de beschuldigingen niet tegen. Hierbij laat je doorschemeren dat je inderdaad een medewerker hebt bedrogen.
Tweede eis: "hun" kan geen lijdend voorwerp zijn. Het zijn producten die door HEN zijn opgezegd.
Derde eis: zelfs na 10 maal gelezen te hebben snappen we deze niet.
Vierde eis: meen je dat nu?
De vijfde eis vat gewoon de eerste drie samen.
Wij eisen:
1. Duidelijk geformuleerde brieven.
2. Dat mensen die onze dienst gebruiken, klaarheid scheppen.
3. Dat men eindelijk eens op spelling, zinsbouw, interpunctie en woordenschat let.
4. Correct taalgebruik.
5. De vier bovenstaande eisen.
Diepe zucht,
Brigitte.

Je wil een andere brief lezen? Dat kan!
☆ Probleem: Mijn dochter (14) en stiefdochter (14) hebben gevochten en willen het niet bijpraten - Ingestuurd door Herman
☆ Anders: C-1 53 New invoice from Softwrae Activated - Ingestuurd door Sales & Support Team
☆ Anders: Het is uw geluksdag! We willen je belonen! - Ingestuurd door Je Geluk
☆ Probleem - Ingestuurd door Beatle
☆ Vraag: SR Suntour ophanging renovatie - Ingestuurd door Anoniempje
☆ Waarschuwing: RE: KBC Touch: je beveiligingstoestel is verouderd - Ingestuurd door Je KBC-team
☆ Probleem: Mijn man en ik hebben ruzie gehad om een bedframe en ik ben nog steeds boos - Ingestuurd door Rozina Mat
☆ Probleem: PC/Laptop probleem - Ingestuurd door PH Freddie
☆ Naakttuinieren - Ingestuurd door Gerard
☆ Anders: roeland Pénètre mon intimité la plus chaude en privé - Ingestuurd door Christelle
☆ Probleem: Mijn man wil weg maar wil niet vertrekken - Ingestuurd door Kuppie Tee
☆ Vraag: Hoeveel km kan ik nog rijden als het reservelampje brandt? - Ingestuurd door Vroemie
☆ Vraag: Ben ik een gefaalde baas? - Ingestuurd door Lambert Lee
☆ Anders: Uw vaccinatie inplannen - Ingestuurd door Zorg Vlaanderen
☆ Probleem: Altijd weer lang wachten op reactie - Ingestuurd door Grimald