Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- I just do what I do. I like to make music ~ Neil Young
- Ons Lizette is goed in bed.
- Jaremtsjoek liet tussendoor een reuzenkans op de 2-2 liggen en net daarna liept Sylla tegen zijn tweede gele kaart aan.
- Amai Frank Raes is goed bezig... Rik Tommelein | orka’s zouden dolfijnen zijn... en dan te bedenken dat de match nog moet beginnen
- Opschortingsmelding. Hallo, We kunnen uw betaling niet voor de volgende betalingscyclus van uw abonnement hebben. Daarom hebben we uw lidmaatschap opgeschort. Maar uw huidige abonnement is actief totdat het afloopt. Uiteraard willen we je graag nog een keer zien, klik op onderstaande link om je gegevens te valideren.
- Ik heb de meest deprimerende kakjob van de hele wereld!!
- thuis heb ik nog ’n ansichtkaart waarop ’n boer het doet met z’n paard
- Waar is de VAR ? O Nee das waar de VAR en Inpotende Visser zijn Betaald Door B. Verhaeghe !
- ik durf niet naar buiten te kijken want dan voel ik me bedreigd door de boom!! ?
- wa wast?e wasmachien
- blaffende honden maken een hoop herrie
- Het medicijn zou net moeten voorkomen dat ter dood veroordeelden nodelijs lijden.
- Volg de match van Manchester in het matchcenter
- Geef mij een reden tot klikken!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
