Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- Anarchy is the only slight glimmer of hope ~ Mick Jagger
- Is vandaag wafdag? Heh? Is vandaag wafdag :)
- Barbeque atmosphere, garden party! Friends, food and funk, babes, beats and beer!
- 'T IS LEEG WALTER!!!
- Ga je ook zingen op die plaat, Ko? Van Kongfoe faiting? Aidingdoekongfoe fai, aidingdokongfoefai...
- Das Leben ist wie eine Zugfahrt. Manche Leute begleiten einen die gesamte Strecke, einige steigen aus, andere steigen ein.
- al schudt de knaap nog zo kloek, de laatste druppel valt in zijn broek.
- Ah, Satan sees Natasha!
- die plasje af met vers schurft? er idiots tussen hier
- Voor mij persoonlijk was het wel één van de betere jaren... Qua... jaar...
- Spreek zélf NORMAAOWW
- det maakt neet oet...oppen droege goeie, kappen en sjnorken
- Als grote mensen spreken zal ik daar steeds mijn neus tussen steken
- Eén of ander stom wijf vindt 404 Not Found op Zwitsal Facebook App leuk.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
