Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- Ze hebben mij gekozen omwille van mijn acteertalent en niet omdat ik toevallig een lief snoetje heb ~ Koen WautersTijdens een interview over de film "Intensive Care"...
- vensterbanken vechtersbazen, werkonbekwame wenkbrauwen
- mijn tenen worden vandaag 52 jaar
- got banned by @hesgoalme on #hesgoal by some sexist pig called "donnydeligt" I asked one simple question and was met with stupidity and misogyny
- Lang niet meer gezien! Ik had al gehoopt dat ze je hadden opgesloten in een psychiatrische instelling maar blijkbaar mag zelfs JIJ vrij rondlopen
- Ein wenig Entspannung ist immer wichtig.....
- Klucht Brugge - Kortrijk 2-0. Maar ja, Kortrijk had een penalty moeten krijgen en de 2-0 werd gemaakt vanuit buitenspel. Gemakkelijk winnen dan he
- Weet je waar ik ben geweest? Al drie weken... De weekends... Oegstgheejst
- Bazen zijn als wolken, als ze weg zijn is het veel zonniger!
- biljart is een beetje uitgelopen op een onvoorstelbare manier de manbag terug te zoeken
- sheikh rattle and roll
- Grassgrow Rangers
- malinwa wint dit zuiver genk moet bekomen van dinsdaf
- gaan nog een weekske ziekenverlof pakken denk ik,been en rug doet te veel pijn,en ben veel te zat,LOL
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
