Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- We're not arrogant, we just think we're the best band in the world ~ Noel Gallagher
- Freki, de rare hondenliefhebber komt binnenkort op TV bij ´Man Pijpt Hond´
- Welke onverlaat heeft mijn reactie weggegumd??? Trouwens, welke onverlaat heeft ooit bedacht dat er suiker of melk in espresso moet?
- Ali Baba vond zo de schat van de 40 rovers, ik heb het vandaag moeten doen met twee bussels wortelen en een lamsbout.
- Latex laat exceem
- Jaojao, mer jeh!
- op het einde van de tunnel kan ook een aanstormende trein zijn
- Heb je zelf uiers, dan hoef je nooit aan de luiers
- Smaken verschillen. De mijne is namelijk goed en de jouwe suckt!!
- Ik heb de meest deprimerende kakjob van de hele wereld!!
- Je mag gerust een beetje "open" gekleed rondlopen maar je tetten hoeven er ook niet... omzeggens "uit dreigen te vallen" ee!
- Ik heb hier even geen tijd voor. Ben namelijk met een rijke prins uit Nigeria bezig. Je gaat je ogen niet geloven hoe veel geld ik ga verdienen vandaag...
- je moeder riep nog: ´Trek terug, TREK TERUG!´ maar het was te laat
- de cafebaas is het goed zat
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
