Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- I love seeing the fans of the music that I make ~ Gavin Rossdale
- wa´s da nu weer voor ´n vraag!
- Moest ik jouw fb-vriend worden zodat ik jouw geklaag kan lezen? Wat dacht je van "NEE" ?
- ... Je komt mekaar tégen!
- wat heb ik NU weer in m´n tekstballon staan... pffff!
- Jorm van Straetelgem, een gepensioneerde tandarts uit Burkhoven die door zijn dyspraxie, drankgebruik en onomkeerbare kaalhoofdigheid regelmatig tegen de grond smakt in cafés, heeft eergisteren het wereldrecord stencils sorteren verbeterd. Wow.
- Ik heb in mijn achtertuin N'tzawloak staan, de bekende, onzichtbare, knalroze eenhoorn. Je kan hem niet horen of voelen en dus ook niet zien. Maar hij staat er wel degelijk. Geloof je me niet? Bewijs dan dat hij er niet staat. Ik ben trouwens erg beledigd als iemand zegt dat N'tzawloak niet bestaat
- Wie weet werd de foto wel gepost om eventuele ongeruste baasjes in te lichten die dan misschien wel eventueel per toeval de foto op fb zouden zien en opgelucht denken: "ah, onze hond is ergens gezien"
- bloedzuiger , zes letters ... tampax
- De rommelmarkt valt bovendien samen met de wekelijkse zaterdagmarkt, die wel inkomsten wel inkomsten voor de stad genereert.
- Uit mijn oeuvre: Mammoet je toch eens kijken welke kolossale dieren er vroeger geleefd hebben!
- Heej dag Henk de beste sportclub is Genk! Heej ja heej ja hooow!
- Ik vind ALLES stom aan jou
- Het Inbox-stadium in Glasgow
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
