Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- Music is the wine that fills the cup of silence ~ Robert Fripp
- Des hetzelfde as ne fistel mè dan in dienne mond ...
- het is blauw en stinkt naar inieminie? De vinger van pinoooo
- Copyight Control
- Klucht Brugge - Kortrijk 2-0. Maar ja, Kortrijk had een penalty moeten krijgen en de 2-0 werd gemaakt vanuit buitenspel. Gemakkelijk winnen dan he
- Son anda fark etti
- Het leven is als een kerstboom, er is altijd wel iemand die de ballen breekt
- Jammer vd geit in de keuken xD
- my wife and I are elated having found the forum, it's exactly the thing my wife's friendsMy friends from work were constantly looking for in search of
- sendenalen esso es
- als jouw kont kon spreken zou ze een eigen paspoort moeten hebben
- Loop een refter binnen en roep "kan iemand iets doen met tennisballen?" - Men zal "nee" antwoorden maar dat wéten zij toch niet?
- Deze job is echt helemaal op mijn buik geschreven!!
- Sorry dat ik aanhoudend over mijn zus sœur
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
