Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- Ze hebben mij gekozen omwille van mijn acteertalent en niet omdat ik toevallig een lief snoetje heb ~ Koen WautersTijdens een interview over de film "Intensive Care"...
- mijn schoonouders waren kinderloos
- Heej dag Lars je mopke ligt mij wat dwars! Heej ja heej ja hooow!
- Ik las laatst iets over hypochondrie, en ik dacht: dat heb ik ook!
- Het is open trappen indeuren
- Watching in Jan 2020 and still feeling bad for Japan. Belgium won the match but Japan won hearts and respects
- Hello my name is MATT D'AGATI. I have no friends and no life. I spend my time flooding websites with boring, uninteresting, annoying, repeating spam
- whats the poinyt?! no runners!
- ben film aant zien jong :)
- Let's klick some ass!
- Ja, je kan wel stellen dat ik besluiteloos ben... Of nee, wacht
- Moet er nog iemand een komkommer hebben?
- Nei, dich treks publiek met dien poppekastbakkes
- als je snel genoeg rijdt kun je zo snel overkop gaan dat het dak de grond nier raakt
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
