Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- I just do what I do. I like to make music ~ Neil Young
- Ik voel me erg slecht en ben erg bang, bijna niet 's nachts slapen als de dag.
- Heeft u last van multipersoonlijkheid, druk dan 3, 4 en 5
- je bent de schaam van belgie
- DOS error 53 has occurred
- my friends and I have been looking about. The knowledge on this network is beneficial and appreciated and is going to assist me in our studies a lot.
- het is blauw en stinkt naar inieminie? De vinger van pinoooo
- hoge bomen vangen veel geld
- gegbedifngijthoigjs Sonck! Watte? Sonck!!!
- Ik heb liever 'genoeg' geld dan véél, want veel is nooit genoeg
- Ah. En als ik gewoon direct een fricandel wil? Zonder eerst op de menukaart te kijken?
- Barzan Tatti, iemand die vorig jaar achteraan nog stevig moest hertimmeren, levert geschild fruit aan uw deur. Ook 's nachtssss!
- Het zou mooi zijn mocht ik de plooien die de tijd heeft gevormd gewoon kunnen gladstrijken. Ik voel me de laatste tijd namelijk niet zo comfortabel tussen al die kreuken.
- Toekomstige protestzanger zoekt gitaar, mondharmonica en dingen om over te klagen. En publiek.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
