Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- What the fuck do you think you´ re doing? ~ Madonna
- shamm01: one thing i will say..both your teams are full of fking glory hunting armchair fans
- als schijnt in november de zon, 1000 kg blijft een ton
- george bush zou zich misschien beter eens wat minder focussen op zijn gefakete orgasmes!
- EN STOP NE KEER MET UZELF 35 KEER PER MINUUT AAN TE MELDEN, MSN-TERRORIST!
- KabouterBob: Bluvn afgoan
- bepaalde personen lijken echt toch wel het verstand van een stoeptegel, het normbesef van een pindanoot en het fatsoen van een emmer stront te hebben. Met mijn welgemeende verontschuldigingen aan alle emmers stront in de wereld voor de vergelijking
- beter een scheet in de hand dan de lucht van tien
- Terwijl de STVV-speler een fraaie baltoets liet zien, at Fredje puddingtaart op de kokosmat.
- Je hoeft niet op facebook te vermelden dat je een tijdje niet bereikbaar bent. Niemand was sowieso van plan om je iets te sturen
- In 4 thuiswedstrijden wist Standard er slechts 1 te boeken. doen ze tegen STVV een 2e thuiszege? Ik denk het niet...
- Poto Verhelst, de man die verantwoordelijk wordt geacht voor de revival van het nektapijt in 2022, smeert zijn boterhammen voortaan aan de buitenkant
- België vraagt zijn overlevering zodat hij ins ons land zijn staf kan uitzitten.
- Jaaa, toe maar! Begin maar weer vrolijk te gutsen!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
