Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- If I ever get to go to the moon, I'll probably just stand on the moon and go´ Hmmm, yeah. fair enough. gotta go home now ~ Noel Gallagher
- waar wacht je op
- Ik stond met mn oren te klapperen. Wou het liefst even hun ouders een schop verkopen. Dat is toch niet normaal joh?
- Toch echt erg dat az vitas en Feyenoord niet eens playoff spelen zakken steeds dieper in de voetbalstront
- ik ben vrij van religies sinds ik kon lezen
- daar sta je dan met je bananen in je buidelzak
- Zouden lesbiennes ook potleggen als ze in groep uitgaan?
- kus dan toch eens mijn kl0ten eh dadsohah
- hoe meer zielen hoe minder bier
- Ik heb vandaag 'met ne Franse slag' gedweild. J'ai essuyé aujourd'hui avec un coup Française
- ik sta helemaal triplex
- al is de trog nog zo vol, het varken gooit het om
- Triestige plant!!
- er is niemand die op mijn cabriolet
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
