Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- Excuse me while I kiss the sky ~ Jimi Hendrix
- It Was a Very Long Conversation but at the End We Didn't Shake Hands
- Geen belgen bij de slachtoffers? Oh, dan is er in feite niks aan de hand. Is er een probleem ergens? Het is zacht weer voor de tijd van het jaar, er is voetbal en we hebben veel te eten; Slaapwel liev
- Roel, testte tien lekvrije voedsel-containers en stelde vast dat jesommige maar beter niettussen je boeken stopt
- Heej Zjeraar ik knip het vlees met een schaar! Heej ja heej ja hooow!
- Als je bij het woord "puik" aan kots (puke) denkt, wordt het allemaal plots een pak minder feestelijk
- Stop je paaseieren nu beter in de koelkast of juist wel?
- There's nothing worse than having a Cranberries song stuck in your heeeead, in your heeeead! In your head, in your head, in your he he he he
- Als je mijn scheten niet ruikt heb je corona.
- In de middeleeuwen werd een reeks geschiften aan hem toegeschreven
- is het aan het vriezen, mag je buiten niezen
- De voetballer replikeerde: Goh... Alhoewel we in de hoek zitten waar de klappen vallen vind ik dat we überhaupt goed bezig zijn. We gaan er elke weer voor, geven er telkens weer een lap op en ik pik ook regelmatig mijn goaltje mee. Iedere match is een uitdaging, elke week opnieuw! Ik heb zoiets van: "Misschien moeten we onszelf op de één of andere manier eens opnieuw uitvinden?" Of we komen voor een voldongen feit te staan, met alle gevolgen vandien! Weet je wat het is...? Naar volgend seizoen toe moeten we de knop omdraaien
- Zalig, een knoflook-bierboer laten met je mondmasker op .
- Rex Dildo
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
