Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- I personally donated $2,500 to the Red Cross yesterday Normally I don´ t like to tell how much I donated and to whom, but I felt sometimes it´ s good to share info in the hopes that others will feel inspired to donate whatever they can ~ Moby
- Inderdaad met een accent, maar ik dag meer aan een Asiaties accent
- Astried Kolziol, een typische klappij die "nooit wat verkeerd doet", eet géén eclairs. Nooit. Het is niet dat ze er tegen is ofsoo, maar ze lúst die gewoon niet!
- DUIZEND KILO STRONT.... En bloémen... BLOÉMEN!
- Moet er nog iemand een komkommer hebben?
- Calling Ralph on the big white phone
- de vernieuwde tippelzone is best fraai
- boe warde gi? Bo ziede gi?
- Hoe Komen Ze Aan Zaad Voor Een Pitloze Druivenplant...
- Kockanadrág!
- Vuust in die moelle
- Mijn oom heeft een lipoom, mijn levensgezel heeft een gezwel
- U heeft WÁT van mij gevonden? Een vuil slipje!?
- maak me alleen zorgen om 1 specifieke plant het lijkt erop dat deze niet genoeg wat of iets krijgt. Deze hangt er zeer slapjes bij...
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
