Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- We thought that if we lasted for two to three years that would be fantastic ~ Ringo Starr
- RodeCarp: misschien ben je zelf wel zielig...
- kan een geldig excuus voor een buis zijn dat je de dag voordien Eva Pavvels naakt op tv zag ?
- Allemaal goed en wel, maar kan jij een A4-blad in één hand volledig opfrommelen?
- de bakken komen met de regen naar beneden
- Ik kreeg een burnout in Turnhout
- dikke borsten belemmeren mijn zicht, maar ik ben dan ook een vuile nicht
- Knockaert trapt, het muurtje buigt, de bal gaat binnen en niemand juicht
- De KVBVB kan zoveel openheid echter niet waarderen
- Degene die men had aangesteld om de vuurtoren te bedienen was helaas niet het grootste licht...
- Juffrouw wij hebben thuis geen speeksel
- Zouden de mensen die 'AC/DC' als 'IESSIE DIESSIE' uitspreken, dezelfden zijn als degenen die 'Meat Loaf' uitspreken als 'Meat Love' ?
- deelnemen is belangrijker dan meedoen
- Ik snap ook die bloemen, kransen, kaarsen aan het gebouw niet. Tenzij ik een bericht heb gemist dat er jammer genoeg toch iemand door de brand overleden is, snap ik niet waarom. Misschien volgende kee
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
