Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- 'Thuis' is gewoon een zielig alternatief voor zielige mensen die eerlijk gezegd naar 'Familie' willen kijken, maar die zichzelf gedwongen hebben om VTM te boycotten. Terwijl het allebei BROL is
- valt er sneeuw in mei, is kerstmis voorbij
- regent het in november is het binnenkort december
- Met de mand vol rotte appels staan
- Ik stink verdomme naar azijn!!
- de audicien vindt het ongehoord
- Dieje mens wordt blij als er iets van Anderlecht mislukt
- Ga maar naar bedtje toe this zo stil op facenook .buiten corona gedoe.
- Ai, heb nu zulk zuur mens naast je horecazaak wonen... Ze ruikt niet het eten, ze ruikt geld!
- moot ich op dei site goan kieke zieker
- Koert Geestbets, een adolescent met een obsessie voor trektangen, slaagt er dagelijks in exact even veel keren in- als uit te ademen
- als het kalf dronken is, valt het in de put
- ik zou het zelf wel willen weten, geen idee of het misschien iets medisch oid is maar je ruikt namelijk nogal onprettig/sterk
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
