Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- Pop is actually my least favorite kind of music, because it lacks real depth. ~ Christina Aguilera
- er is geen koe zo blond of er zit een staart aan
- :P ( ! ) = de weg naar succes, ook op JOUW werk!
- Hemeltjelief wat stink jij toch
- beter tien vingers in de lucht dan een aan de cirkelzaag
- KabouterBob naja ... er is hier soms even veel bolk als in camp nou
- Sorry dat ik jouw mopje van "rammadam" niet grappig vind. Het is RA MA DANNN, met een n. Niet met een m.
- 't is nimieje wa 't gewist is en 't zal nooeit nimieje wurre wad 'et was
- Everything that was once cool will soon be cool again. ~ Nostradamus
- Telkens wanneer ik iemand ontmoet die niet altijd 'ik wil dat ook!' zegt, denk ik 'ik wil dat ook!'
- beter 10 ballen in de lucht dan euneuch van de keizer te zijn
- als de zon schijnt in mei is de regen voorbij
- Nieuw tactiek , de andere ploeg maak speler op . Om hem onmogelijk te maken bij zijn Club. En dan ga ploeg hem opgestoken heeft , lopen met speler zonder extra moeten bij betaald worden moest speler nog goed verstandhouding zijn bij zijn Club
- Count me in for the meetup at the mountaintop, but be sure to have a connected device there so we can work out our ill-creative encephaloid eruptions right there! I'll bring Belgian beer!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
