Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Ze hebben mij gekozen omwille van mijn acteertalent en niet omdat ik toevallig een lief snoetje heb ~ Koen WautersTijdens een interview over de film "Intensive Care"...
- ...dat vraag ik eigenlijk niet, maar toch bedankt voor deze randinformatie die vroeg of laat, tijdens het ijlen, misschien wel eens van pas gaat komen
- Tijdens het complot werd conny constant met confituur geconfronteerd
- Two girls, one cupcake
- hallo taalgeoten van me
- what's the difference between God and Bono? ... God doesn't think he's Bono
- We gaat de zeehond uitlaten ? Neptunus ?
- die plasje af met vers schurft? er idiots tussen hier
- Tijd rekken tegen de nummer laatste, beter kan het verval van 'het instituut' niet geïllustreerd worden
- de dj draait door
- Telbalkjes tegen je teelbaljes!
- Kaspian taki piękny pod opieką. Dziękuję serdecznie
- Watching in Jan 2020 and still feeling bad for Japan. Belgium won the match but Japan won hearts and respects
- An interesting dialogue is worth comment. I feel that you must write more on this topic, it won't be a taboo subject but typically people are not sufficient to speak on such topics. To the next. Cheer
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
