Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- There is no dark side of the moon really Matter of fact it´ s all dark ~ Pink Floyd
- geluk is niet de glimlach die je laat zien als je naar anderen kijkt, maar die in je hart blijft als je jezelf onder ogen ziet
- kast bort tiden din på en nyttig måte
- Ik word ongemakkelijk als ik bepaalde mensen van dichtbij zie
- Slechts één kwootje dat over 'kotsen' gaat? Dat is te weinig. Met dit erbij zijn het er twee. Kotsen, spuien, braken, overgeven, puken, over tong(eren) gaan, uit de muil gieren, ...
- Krijg je met al dat inpoort volk bij de gemeente
- Tom Boudeweel over Europese tik voor AA Gent: "Geen rekening mee gehouden - Tom Buildepond over European slap for AA Gent: no calculation with geheld
- Wat probeer je me toch constant te bekeren? Heb je een religieus Tourettesyndroom of zo?
- De secondenwijzer van mijn horloge beweegt enkel op vaste tijdstippen
- Als één van de twee zichzelf in de uitverkoop wil zetten richting China om daar twee of drie jaar een overbetaald schijtleven te leiden, dan is dat hun probleem.
- ´t was toch ne donkergele mercedes 250d eh?
- <3 <3 <3 Een filmpje wat je hart raakt en breekt en waar de mens, die vergeten is wat empathie weer inhoud nog veel van kan leren maar dan zal hij/zij ikke ikke niet meer moeten op nr 1 hebben willen staan!!!!
- beter een slechte spreuk in de haard, dan dat je hem op zolder bewaart
- Plat liggen met uitleg van een vriend. Het beste er is hihi
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
