Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I personally donated $2,500 to the Red Cross yesterday Normally I don´ t like to tell how much I donated and to whom, but I felt sometimes it´ s good to share info in the hopes that others will feel inspired to donate whatever they can ~ Moby
- 'ik ben een weekje in de usa geweest voor mijn werk... kom maar allemaal vragen stellen, ik heb dat graag' - 'waarom ben je teruggekomen?'
- Het Grootste Schandaal dot ooit het nieuwe kanaal heet geraakt
- als je iemand een kebab geeft ben je dan een dönor-kebab ?
- Ben jij er zaterdag bij om onze vloeg aan te vuren?
- Rond het uur maakte Lestienne er 2-2 van, meteen ook de eindStandard.
- komen ingeloggen
- Aardgas Jaskas Kaskouskas Edgardgasjas Jaskansaskansjaskas
- Heb je echt meer en betere seks als je minder beweegt?
- Na zo'n avondje modeshow ben je kapót, het is hard werken hoor! OOIT EEN KOOLMIJN VAN DE BINNENKANT GEZIEN, LUIE HAUTAINE TRUT!?
- Hirk Hork
- Gij gelooft toch ook niet dat vlinders hooi eten e!
- blauwzwartbruges: Deze match ademt 0-0 uit
- Paard trapt man in ziekenhuis bij Derbyclub Opglabbeek. WTF DOET EEN PAARD IN EEN ZIEKENHUIS??
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
