Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I personally donated $2,500 to the Red Cross yesterday Normally I don´ t like to tell how much I donated and to whom, but I felt sometimes it´ s good to share info in the hopes that others will feel inspired to donate whatever they can ~ Moby
- de pot verwijt de ketel dat de kat van huis is
- Yir knickers are all t stains ya prick
- Er is een voor en naaaa, in Appelscha, dus zeg allemaal maar jaaaa, het is nooit saai in Appelschaaaaaa
- guy's roomba runs over dog poo, smears it everywhere
- letsdo1 (18:52:46) : seeing your ugly mugs in 15 days
- Wees maar zeker dat Club z’n uiterste best zal doen om De Ketelaere zondag te laten blijten
- beter in het rood staan dan schulden hebben
- Het enige waarmee je moet stoppen als je een bepaalde leeftijd bereikt hebt, is denken dat je ergens mee moet stoppen als je een bepaalde leeftijd bereikt hebt.
- comrade conrad
- KabouterBob: Club beurs geslagen ...
- Heej Gregoor ik ben wat bang dat ik stoor! Heej ja heej ja hooow!
- Als kind leer je ook niet fietsen enkel door er naar te kijken
- Dat mag u best met mij oneens zijn, het is een vrij samenleving, uiteraard heb ik ook de keuze uw mening geheel naast me neer te leggen ;)
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
