Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I ever get to go to the moon, I'll probably just stand on the moon and go´ Hmmm, yeah. fair enough. gotta go home now ~ Noel Gallagher
- close your zip
- Yeah! Sektes! Wat een uitvinding! Eens je er in zit zie je niet meer hoe fucking ziekelijk het er aan toe gaat
- Sorry dat ik jouw afgezaagde, belegen grapjes totaal niet goed vind, meneer alexx FAGNEW
- Alex Zaagnew
- Als je Jeroen van der Boom hoort zingen krijg je toch gewoon keelpijn in zijn plaats? Wat 'n gekweel
- Dit artikel is exclusief voor abonnees, niet-abonnees, toevallige bezoekers, bewuste bezoekers en iedereen die niet vernoemd wordt.
- Hij gebruikt sarcasme-pillen... in België kan dat wonderen doen 😉
- beter half werk dan dubbel werk
- ´t was toch ne donkergele mercedes 250d eh?
- waarom moet er altijd eentje zijn die vóór de rest op de grond gaat liggen bij groepsfoto's?
- Jay-Z had R. Kelly uitgescholden voor vuile homo en R. had toen gezegd dat Jay-Z zélf een homo was.
- Het ´doktertje spelen´ wordt, net zoals elke uiting van seksualiteit, gezien als een ernstig gedragsprobleem
- Jao sèg hei
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
