Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- It´s Thursday evening in Toronto - I had to actually ask the drummer - but for us, it´s Friday night ~ Paul Weller
- Dat je stinkt is niet de reden dat ik niet bij je wil zijn, ik ben gewoon liever bij mensen die niét stinken
- Hier zitten er ook... *FNNNRRRRRRRRRRRRTTTTTTRTTT* ... op
- wie niet horen wil moet maar luisteren
- Ik ga altijd met gemengde gevoelens werken. Tegenzin en misselijkheid
- In den beginne was er niets. DUS OOK GEEN GOD!! EINDE VERHAAL!!
- Ik doe geen vlieg kwaad - I do no fly angry
- Die steunmuur had je beter laten staan!
- Dus schroef u allen en ik ben er trots op! Voor degenen die nog niet hebben gezien, zijn hier een paar foto's, zoals dit iedereen zal hebben gezien en we .into shit u na klikken op de link
- sorry, ik heb enkel sympathie voor sympathieke mensen. De anderen kunnen voor mij de hoogste boom in. En ze mogen daar voor mijn part ook uit vallen.
- hoe bestààt het!
- beter een gat in je hand dan een hand in je gat
- because we don't understand the big bang, women must dress with long sleeves and men shouldn't have sex together
- For me it's like the drop in the emmer who is totally full
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.