Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Ze hebben mij gekozen omwille van mijn acteertalent en niet omdat ik toevallig een lief snoetje heb ~ Koen WautersTijdens een interview over de film "Intensive Care"...
- Dit joar goan veer op pad mit ut volgende motto: Dit joar geit d'r urban wink durch...
- Super mooi beeld met 2 afstaandbeding
- Sommige mensen hebben veel geld, ik heb vrienden en tijd!
- De foto die je bij je brief hebt gestopt waarop je met een rond je schouders geknoopte trui poseert bij een fruitschaal, doet helemaal niets in die richting vermoeden.
- oog om oog hand in hand
- 3 september 2021 zal de geschiedenis ingaan als de dag dat we evenveel kwootjes als blogberichten hadden, namelijk 4457.
- En dan is het voor ons leuk wanneer die mensen eens komen aankakken (minstens na 10 uur smorgens) en hun handdoek en stoel kwijt zijn
- Hemeltjelief wat stinkt gij toch...
- Quoiblief???
- Mottiesch
- is je moeder een paard, dan heb je zelf een staart
- En hoe ga ik je herkennen? Ik heb je jaren niet meer gezien! Je hebt toch ondertussen geen baard of zo gekregen? Of borsten?
- een ding is zeker , een olifant schijt meer dan een apotheker.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.