Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- It´s Thursday evening in Toronto - I had to actually ask the drummer - but for us, it´s Friday night ~ Paul Weller
- Wie zonder stenen is, werpt de eerste schoen
- Ja, ik heb bij voorkeur natuurlijk een jonge vrouwelijke dj, maar ik zie wel wie ik binnen krijg
- 7 maart: dag van de erectie. Dat verklaart veel!
- De stomme ezel zag de balken in zijn eigen ogen nie
- Wie heeft er nog ergens een heks staan die je niet meer wilt ik ben er heel blij mee (geen oma's of zo)
- Kolbosterbessen: brokjes die in je gathaar blijven hangen
- Winfred used to cry himself to sleep lately
- Let's face it! Er worden veel te veel Engelse termen gebruikt!
- 't is maar slappekes!
- back in my day we had 3 planets
- Spider steit Aug wer oppe blok naort licht te graaie
- Ja, ik ben atheïst. En nee je moet geen moeite doen om dat te veranderen. Ik kom ook niet bij jou thuis de bijbel of koran in de vuilbak gooien
- Respect voor die mannen... Ik kak in mijn broek in hun plek
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.