Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- It's much too late to do anything about rock & roll now ... ~ Jerry Garcia
- een goed cafe om de hoek is beter dan een verre brouwerij
- al klinkt de spreuk nog zo raar, als het rijmt is het waar
- Het leven is soms net wel een tunnel, soms zie je even het licht niet meer. Maar als je blijft doorlopen, kom je er vanzelf weer en zie je terug het mooie om je heen .
- Omfg ik stoor me echt aan die brave kop van die tessa echt fucking ierrietand
- Klucht Brugge ziet ook Schieté gedresseerd uitvallen
- mo da lukt ni!
- veu as ge altij LOL achter auwe msn-naom zet
- Bèter eine DJ op verlof dan téén in diene hof ...
- Het wordt tijd dat katten eens klacht gaan neerleggen wegens het gebruikt worden voor nietszeggende internetbezigheden
- Druk op Like als je dit nog kent! Of niet kent! Of doe gewoon niks!
- Noem mij maar de zompige, ongeletterde aapmens wiens origini gepaard gaat met albanker en eelt
- Daar heb ik JOU toch niet voor nodig!?
- er zit stront in de weg
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.