Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Pop is actually my least favorite kind of music, because it lacks real depth. ~ Christina Aguilera
- Ben Crabbe is godverdoeme ookal besmet door het idiote TWEEDUISENDSES-Virus
- als ik Anton aan Toon aantoon
- Roel zegt: en hoe reageert hij daar dan op? Wouter zegt: kijkt verveeld naar zn kont
- we moeten maar eens polsstokhoogte nemen
- Stom idee, dus ze doen dat
- Gazondabber zegt: effe ook nie slecht Om de meest re
- Als muziek maken dan tóch zo'n lucratieve bezigheid is, dan snap ik niet dat niet iedereen dat doet, in plaats van voor een malcontente baas te werken en elke dag klagen over hun kutjob
- Wewe ni muhimu sana kwangu, na kwamba kamwe kusahau. Wewe ni rafiki yangu bora!!
- GA WEG VUILE KUTWINTER! IK BEN JE BEU GEZIEN! KOM MAAR TERUG IN NOVEMBER OF ZO! FUCK OFF!!!!
- Dag edith! *mmwhah* Goeienavond! Jij hebt een saxofoon rond je nek hangen... Waarom?
- ZildeBilde: waarom zou heynen niet kunnen doorspelen na die dreun? Ik zie het verband niet! TeGenk: ZildeBilde tis ingewikkeld ZildeBilde: @TeGenk kan je dat dan eens uit de doeken doen?
- een dove pastoor vindt geen gehoor
- Kwalitatief heeft Standard niet meer de kern van weleer en misschien staan zee wel op een plaats die hun kern waardig is
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.