Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I've only got one thing to say: "Sausages" ~ Liam GallagherWhen accepting a Brit Award in 1996 ...
- Ik neem dagelijks mijn eerste ochtendscheet op met mijn gsm en stel die dan in als beltoon
- Elis, de schepper´s vieze oom bedacht raadzaam hoe hij haar tweede garage kon inpalmen voor onwettelijke doeleinden
- Geklaag, insinuaties en complotgedachten op facebook, ik word daar zo moé van!
- Maehle Faxhe en Belleh. En Brievehstureh.
- Wie weet werd de foto wel gepost om eventuele ongeruste baasjes in te lichten die dan misschien wel eventueel per toeval de foto op fb zouden zien en opgelucht denken: "ah, onze hond is ergens gezien"
- L'Orreäll. Want ik ben 'n paard.
- laat je werk niet weerhouden om niets te doen
- Leko heeft heel speciaal plan klaar en kiest vanavond voor dit elftal. Plan heeft niet gewerkt...
- Wat nou,JA ? Zou je niet even goedemorgen zeggen ? En heb je alle kaksels al van het dek geschrobt?
- Als je bij het woord "puik" aan kots (puke) denkt, wordt het allemaal plots een pak minder feestelijk
- ᗅᗺᗷᗅ
- Bespaar op leuke reizen door thuis te blijven. Meer tips volgen nog.
- GOD BESTAAT NIET
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.